czwartek, 11 września 2014

Jak wytrenować Wikinga

"I wtedy jednym kłapnięciem paszczy odgryzł mi rękę. Spojrzałem mu prosto w ślepia i zrozumiałem, że jestem smaczny. Musiał przekazać to reszcie, bo nie minął miesiąc a jakiś jego koleżka odgryzł mi nogę."

Figurka, którą dziś zobaczycie jest zdecydowanie najtrudniejsza spośród wszystkich dotychczas przeze mnie wydzierganych. Wykonanie jej było sporym wyzwaniem, lecz jeszcze większą przyjemnością. Jeśli ktoś z was zapytałby mnie czy wszystko wyszło po mojej myśli odpowiedziałbym: Tak, a nawet te myśli przerosło. Przed wami: Pyskacz!

Jak zapewne wiecie jest on jednym z bohaterów filmu Jak wytresować smoka (występuje także w jego kontynuacjach). Pyskacz (zwany Gburem) to najlepszy przyjaciel wodza wikingów z Berk Stoicka. Jest wioskowym kowalem, specjalistą od pułapek oraz zaprawionym w licznych bojach wojownikiem. Ponadto to on prowadził Smocze Szkolenie dla młodych wikingów.

 Podczas starć ze smokami stracił prawą nogę i lewą rękę, które zastąpił protezami własnej konstrukcji. O ile noga to zwykły kawał drewna to już zamiast ręki nosi wszelkiej maści broń, narzędzia i inne przedmioty codziennego użytku. Podobnie jak oryginał moja wersja Pyskacza także ma możliwość zmiany swego wyposażenia.

 Na razie ograniczyłem się do wielofunkcyjnego haka i młota bojowego.


Jest to zdecydowania jedna z moich ulubionych postaci z tego filmu (chociaż w zasadzie nie ma tam postaci, której bym nie lubił).  

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog :) szczególnie podoba mi się pyskacz :)

    OdpowiedzUsuń