sobota, 21 maja 2016

Enter the Sandman

W końcu mogę zaprezentować wam wynik mojego najnowszego eksperymentu - figurkę modułową. Chodzi tu o postać, która składa się z kilku łączonych ze sobą elementów. Idealnie do tego celu nadawał się jeden z przeciwników Spider-mana niejaki Sandman. Praca nad nim zajęła mi sporo czasu, ale ostateczny efekt bardzo mnie zadowala. Mam nadzieję, że wam również się spodoba.

Charakterystyczną cechą Sandmana jest to, że jego ciało składa się z piasku, który może formować w dowolne kształty.

 Naprawdę nazywa się Wiliam Baker, chociaż używał też pseudonimu Flint Marko i jest "zawodowym" przestępcą. Jego los to nauczka aby nie przebywać na plaży w pobliżu, której odbywają się próby jądrowe.
Jak już mówiłem Sandman może dowolnie modyfikować swoje piaskowe ciało, stąd pomysł na wymienne ręce. Jedna z nich to po prostu wielka łapa a druga to młot.


 Uznałem, że to za mało - wymienną protezę ręki otrzymał wcześniej Pyskacz z filmu "Jak wytresować smoka", który zagościł już jakiś czas temu na moim blogu. Sandman może nie tylko stać na własnych nogach, ale też wyrastać ze sterty piachu.
 Jeśli podmieni się wszystkie ludzkie części ciała na ich piaskowe zamienniki Sandman prezentuje się tak:

A tak wyglądają wszystkie moduły:



4 komentarze:

  1. Według mnie-najlepsza Twoja kreacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Supi! Zrób też tego z My Little Big Planet! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde, strasznie nierówny blog i twórczość. Robisz przegenialne postacie z filmów o masie detali i istotnych drobnych elementów, a nagle psujesz całkowicie jakiegoś, bądź co bądź dużo prostszego, pokemona. Nie umiem Cię jednoznacznie ocenić. Szkoda, że blog umarł, ale mam nadzieję, że prace zostaną w przestrzeni www na długo, bo są doskonałe.

    OdpowiedzUsuń