niedziela, 25 stycznia 2015

Larwa i Kołtun

Ponieważ kolejny Pokemon nie jest zbyt dużym okazem postanowiłem, aby nie marnować waszego czasu zaprezentować dwa na raz. Pierwszy z nich to Weedle:

 To taka mała larwa z kolcem na głowie (krzyżówka stonogi i jednorożca) . Ale uwaga, niech nie zwiedzie was jej wygląd - jest jadowita.

 Jak widać jego bazę stanowi osiem kul (no i szesnaście kulek-nóżek) i nie jest tak dorodny jak poprzednie Pokemony. Weedle mierzy ok. 25 cm długości i 11 cm wzrostu - z rogiem.
Drugi Pokemon to Tangela. Kiedy przeglądałem Pokemony i ujrzałem Tangelę stwierdziłem, że to nie może się udać. Później spojrzałem na Pinsira - on też wydawał mi się nie do wydziergania, ale udało się. Z Tangelą mam nadzieje również nie jest źle.

Jest to Pokemon trawiasty składający się z kłębowiska pnączy, oczu i pary nóżek.

Okazało się, że nie było tak źle. Tangela ma wysokość 13 cm i pokrywa ją 18 pnączy. Było to dość nudne, ale efekt przeszedł moje oczekiwania.
Oczywiście proszę o komentarz.





1 komentarz:

  1. Ten trawiasty przypomina mi - pewnie przez oczy- takie dziwne coś co nosiło hełm i mieczyk. W jakiejś bajce... chyba.

    OdpowiedzUsuń