środa, 11 lutego 2015

Ciemny typek

 Lata mucha koło ucha... i opróżnia ci kieszenie!

Po sporej przerwie wypada powrócić do RO(BA)LI. To już trzeci przedstawiciel owadziego RPG. Tym razem wybrałem postać Złodzieja (Łotrzyka). Jaki insekt najlepiej nadałby się do tej roli? Według mnie mucha. Tak powstał Muchael z Odpadków.

Podstawowym problemem była kolorystyka - muchy to z natury w większości ciemne typki. Skoro za wzór miała posłużyć pospolita mucha domowa Muchael musiał być czarny. Dlatego dla kontrastu jego strój jest nieco jaśniejszy.

 Początkowo nie wiedziałem czym urozmaicić jego twarz. Odpowiedź przyszła w miarę szybko - trąbka, w końcu w nią właśnie wyposażone są muchy.


 Jak każda mucha posiada skrzydła.

Muchael jako drobny (dosłownie i w przenośni) złodziej stara się unikać walki, lecz tak na wszelki wypadek nosi ze sobą nóż.

 Jak na razie jest to jeden z najmniejszych wydzierganych przeze mnie egzemplarzy broni, ma 5 cm. Sam Muchael mierzy 14 cm.
Jako swego rodzaju bonus prezentuję wszystkie wydziergane do tej pory przeze mnie RO(BA)LE.

  Komentarze jak zwykle mile widziane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz