wtorek, 16 lutego 2016

Pacynka

Od małego byłem fanem kukiełek, marionetek, pacynek i innych teatralnych lalek. Oglądałem wszystkie programy telewizyjne, w których występowały - między innymi "Polskie ZOO", którego wówczas oczywiście nie miałem prawa rozumieć, ale niesamowicie mi się podobało. Do dzisiaj jestem fanem Muppetów. Dlatego nic dziwnego, że postanowiłem stworzyć własnego Muppeta. Pomysł narodził się kiedy zacząłem dziergać, ale wtedy brakowało mi umiejętności. W końcu jakieś sześć lat temu zacząłem tworzyć Coś.

 Nie mogłem zdecydować się, co to miało przedstawiać, ale prace szły naprzód, na razie wystarczyło, że działa. Kiedy powstała głowa musiałem zdecydować się czym ów  pseudo-Muppet będzie.

 Z pomocą przyszła durna piosenka o narwalach na jaką trafiłem na Youtubie. Już wiedziałem, zrobię Narwala.

  Narwal mierzy ponad 40 cm.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz